zondag 13 april 2008

Feestje...

Ik heb het nog niet gezegd of ik kan vandaag werkelijk slingers ophangen! Dit weekend was het weer rennen en vliegen; maar een waar feestje!

Op zaterdag een groep dames op bezoek gehad voor een workshop interieurstyling; god wat krijg ik daar een energie van. Een hele middag creatief denken voor de interieurs van deze mensen en ze begeleiden hun eigen creativiteit te uiten in een moodboard. Het liefst zou ik dit elke dag doen. De verwondering die mensen uitstralen na het horen van jouw ideeën geeft echt een enorme kick!

Die avond zak ik heerlijk onderuit op de bank met de Living waarin ik lees over een wedstrijd waardoor ik gelijk weer recht op zit; een reisverslag schrijven a la Living met hierbij zelf gemaakte foto's. Wow! Dit wil ik doen! Dus ja; weer iets op mijn "Nice-things-to-do-list", maar dan met een deadline; fantastisch.

En ja als dan op zondagmorgen dat streepje zonlicht de slaapkamer in piept... Dan ren je naar beneden; regelrecht naar de Deli France aan de overkant. Haal je warme croissants en baquettes. En dan drink je koffie met vriendlief op het stoepje van de deur met uitzicht op je stoeiende beeste-kids... Hoe mooi kan je dag beginnen! Als je dan uit geluierd bent ga je aan de slag met je de vlonders die voor een spotprijs op de kop hebt getikt en maak je je veranda tot een prachtige houten terras. En als klap op de vuurpijl krijg je het lumineuze idee om die veel te leuke deur uit je schuur te slopen en buiten achter een kastje te zetten... (tsja; als je binnen klaar bent de styliste uit te hangen, ga je toch buiten verder...)

Ik denk wel dat ik met recht kan zeggen dat ik sinds mijn eerste bericht op deze blog toch wel de slingers aan het op hangen ben. Ik vier het leven en wow wat is het mooi!

4 opmerkingen:

marga zei

Dat was weer een echte "genietdag" dan. Leuk....die schuurdeur achter je tafeltje.

I. zei

Hai P.,
Ik ontdek nu pas je blog! Veel succes ermee! Groetjes van Isabel

Jeanette zei

halo pamela, heel veel plezier hier in blogland!

Miranda | Taxx Life Blog zei

Geweldig blog!! Ik heb ook gelijk even je gelinkte foto's bekeken, gaaf hoor!